Probleme cu firme de telecomunicații

probleme cu firme de telecomunicatii

Cred că am avut cu toții probleme cu firmele de telecomunicații. Și pentru a fi corect, trebuie să recunosc că dreptatea este împărțită. Nu știu în ce proporție și aș fi tâmpit să fac anumite prezumții. Așa că voi fi doar puțin naiv și vă voi prezenta câteva situații întâlnite de mine.

Relația mea cu Vodafone a fost destrămată după aproape 13 ani

Am avut același număr la Vodafone timp de 13 ani, cred că primii 5 pe cartelă pre-paid, apoi cred că următorii 8 pe abonament. Din care ultimii 4 ani cred că am plătit undeva pe la 30-40 de euro pe lună. În vara lui 2016 îmi expira abonamentul, așa că la fel ca în urmă cu încă doi ani, cei de la Vodafone m-au sunat să îmi prelungesc contractul, mi-au făcut o ofertă în care îmi ofereau ce aveam înainte, dar la un preț mai mare. Așa că am intrat în acea perioadă în care mă puteam muta la oricare alt operator, atâta timp cât imi achitam la zi obligațiile financiare către Vodafone. Adică în cazul în care foloseam trei zile dintr-o lună serviciile lor, apoi mă portam, o puteam face fără probleme, doar achitând acele trei zile.

Am zis, totuși, să le mai dau o șansă, așa că m-am dus la o reprezentanță de-a lor, chiar cea din mallul din Pantelimon. Mi-am luat tichet, am așteptat, am vorbit cu un angajat de acolo, mi-a făcut o ofertă pe același principiu: același abonament, dar la un preț mai mare + un HTC One la vreo 1400 și ceva de lei.

Am mers un etaj sau două mai jos la reprezentanța Orange și m-am portat. A durat 15 minute, am primit mult mai multe chestii decât abonamentul de la Vodafone + asigurare la telefon, la prețul de 45 de euro lunar. Plus telefonul menționat anterior la prețul de 770 de lei.

Până în momentul de față, Orange a fost la înălțime. Vedem cum o fi la anul când vine prelungirea de abonament 🙂

Ce am pățit cu Cosmote, transformat apoi în Telekom

Acum 4 ani aproape m-am asociat cu un prieten pentru a lansa o aplicație de telefon super, super, super tare. El a făcut vreo două firme, iar pe una din ele am zis să facem niște abonamente telefonice la compania menționată anterior. Pe una din cele firme o administram eu, așa că am facut abonamentele pe aceea. Am dat și niște bani avans, au zis că vom primi anumite telefoane și totul părea minunat. Ce s-a întâmmplat ulterior? A venit prima factură de vreo 5000 de lei. Pentru că asociatul meu a fost plecat prin mai multe țări, am zis că poate a folosit el mult abonamentul de date, așa că am plătit acea factură fără să punem întrebări.

Următorea factură a fost de vreo 5300 de lei. Numai că atunci am prietenul ăsta al meu a fost plecat o singură dată în Londra, iar cei din centrală i-au oprit toate opțiunile pentru că … ceva. Nici până în ziua de azi nu am aflat de ce. Ideea este că omul nu a mai avut abonament de date pentru uz în afara țării. Am cerut un desfășurător și costul suplimentar de vreo 4000 de lei era pe … (tobele, vă rog) consum de date în afara țării. Am sunat la relații cu clienții, le-am explicat care e problema, le-am spus că din opțiunea oferită de Android, prietenul meu consumase 20 de GB de net, dintre care 19 pe wireless și că era absolut imposibil acel consum. Răspunsul lor a fost că nu, că acel consum este corect și că suntem obligați să plătim acea factură. Au urmat apoi alte apeluri, reclamații înregistrate și simpla întrebare: „Ok, dacă am consumat acele date, spuneți-ne, vă rugăm în ce localitate se afla respectivul sau măcar în ce țară?”. Nicun răspuns! Ba mai mult, o fătucă de acolo mi-a spus că poate am mers cu mașina pe lângă graniță foarte mult și că aia ar fi cauza acelei situații :))))))

Așa că le-am spus că voi plăti acea factură, atunci când vor fi soluționate contestațiile mele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.